پرهامپرهام، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

شیرین عسل

بدون عنوان

1390/5/22 5:23
نویسنده : مینا
173 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                             

       ســـhttp://up.patoghu.com/images/vfvutd1xb2wlx0yyg86l.gifـــلامـــــhttp://up.patoghu.com/images/ugihny75ybpb7x5qksbg.gifـــــ

سلام خوبین؟

چه خبرا؟منم خوبم شکر

باور کنین دلم نمی خواست دیگه آپ کنم جون از اول هفته تا الان ۶ بار نوشتم و پاک شده غیب شده

یه چند مدت هم حالم خیلی بد بود دپـ بودم

دوستا گلم بریم سر اصل مطلبشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز ۰۰۰

                            بسم الله الرحمن الرحیم

                                 

آهنگـ هفتهـ

خب آهنگ هفته رو دوباره بیتا جون زحمت کشیده که می بوسمش و بش می گم دوست دارم

وای ترو خدا خانوما بشینین وای آقایون

حالا که اینطوره ریز ریز ریز درشتاش با خودتون

دس دس   

قرهاتون رو بریزین توی کمر

                                        

                                 احسان پایه بوی عطرت

سوالـ هفتهـ 

من رو چه جوری و با چه قیافه ای تصور می کنی؟من خوش اخلاقم یا بد اخلاق؟

خیلی برام مهمه پس حتما جواب بدید

 

عکس هفتهـ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شیرین عسل می باشد